ინტერაქტიული გაკვეთილის დაგეგმვა ქიმიაში თემაზე "ვალენტობა"
300 წელზე მეტია გაკვეთილი არის სკოლაში სწავლება/სწავლის ორგანიზების ძირითადი ფორმა. ამ ხნის მანძილზე დაგროვდა გაკვეთილის რამდენიმე განმარტება, მოხდა გაკვეთილების კლასიფიკაცია სხვადასხვა ნიშნით, გაკვეთილმა განიცადა სტრუქტურული ცვლილებები, მაგრამ მასზე ეფექტური სწავლება/სწავლის ფორმა ჯერ ვერ მოიძებნა.
დღეს ყველაზე გავრცელებულია გაკვეთილის სამფაზიანი მოდელის ზოგადი ჩარჩო